I fredags försökte jag ändra om lite bland mina och Klaras rutiner. Lillan sover jättebra på nätterna och på morgnarna har jag latat mig och vi har tagit sovmorgon till klockan tio innan vi har stigit upp. Eftersom jag är en morgonmänniska så kan jag tycka att halva dagen redan har gått innan vi har kommit igång så i fredags steg vi upp klockan åtta istället. Då lade jag henne i babysittern (vilket jag göra vid tio också) och där ligger hon och snackar lite innan hon somnar om igen. 
 
I fredags hann jag ringa till Folksam i lugn och ro efter jag hade gjort de vardagliga sysslorna. Jag hann till och med att mala mitt kaffe vilket var ett tag sedan och njuta utav det OCH knäppa några bilder.. 
 
Jag njöt i fulla drag av min morgon och hoppas att alla våra dagar kommer att bli så, mer eller mindre! Vi har också börjat lägga Lillan lite tidigare än vi har gjort innan och än så länge fungerar det bra.. Fastän vi älskar att ha Lillan nära oss så är det ändå skönt med egentid! 
 
 
/Karolin
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej